7 תשובות
כדאי
כן
כן.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
להריח, אם זה מריח סבבה אז לטעום קצת ואם יש לזה טעם רגיל אז לאכול בכיף
כן
כן זה אמור להיות בסדר אם הוא לא מריח רע
באותו הנושא: