28 תשובות
אוקיי זה ממש מכליל
אבל כל המילות חיבה האלה כשאומרים אותם יותר מדי ולא שים רנדומלים זה קצת מאבד מהם ודי פרחי.
אבל כל המילות חיבה האלה כשאומרים אותם יותר מדי ולא שים רנדומלים זה קצת מאבד מהם ודי פרחי.
שואל השאלה:
וזה לא הכללה לקרוא כאן שאלה בחמות תשובה של מישהי שקיבלה 20 פלוסים שאומרת שלכנות מישהו "חיים שלי" זה ערסי מידי???
וזה לא הכללה לקרוא כאן שאלה בחמות תשובה של מישהי שקיבלה 20 פלוסים שאומרת שלכנות מישהו "חיים שלי" זה ערסי מידי???
אנונימית
אם זה מישהו שאת בקושי שאת מכירה ואומרת לו את זה יותר מדי אז כן
לפי דעתי לפחות....
יש לציין שאני חצי מרוקאית חצי תוניסאית.
לפי דעתי לפחות....
יש לציין שאני חצי מרוקאית חצי תוניסאית.
בוכה אני מצד אחת אמורה להיעלב ומצד שני מתה מצחוק כי אני אשכנזיה מתה
שואל השאלה:
אני בטוחה שאשכנזי טיפוסי יתמלא חלחלה אפילו גם אם אמא שלו תקרא לו "חיים שלי".
אז בואי.
אני בטוחה שאשכנזי טיפוסי יתמלא חלחלה אפילו גם אם אמא שלו תקרא לו "חיים שלי".
אז בואי.
אנונימית
^אשכנזים (לפחות המשפחה האשכנזית מאוד שלי) פשוט לא רגילים לסוג כזה של שמות חיבה, אז אם אמא שלי תקרא לי חיים שלי, אני ארגיש סופר מוזר. למרות שאם אשכנזי ייקרא למישהו מהמשפחה שלו בשם חיבה זה בטח תהיה מילה מהמוצא שלו. אצלנו רוב שמות החיבה הם ברומנית...
לא יודעת אם דווקא חלחלה היא המילה כאן, זה יותר אי נוחות ובילבול
דמייני שפתאום אמא שלך תקרא לך בשם שהיא/אף אחד מהמשפחה שלך מעולם לא קרא לך ככה
דמייני שפתאום אמא שלך תקרא לך בשם שהיא/אף אחד מהמשפחה שלך מעולם לא קרא לך ככה
נכון כי אי אפשר לקרוא למישהו חיים שלי, מה זה התת תרבות הזאת?!
אנונימי
אף שלי את
כי אני לא בן אדם כזה
לא רוצה לקרוא לאנשים חיים שלי וכל הביטויים האלה
לא רוצה לקרוא לאנשים חיים שלי וכל הביטויים האלה
אוקיי
אני אשכנזיה מהסוג שמכיר את כל הביוגרפיה של זובין מטהה והתחביב שלי זה לצקצק. תאמיני לי שכמות הפעמים שאני אומרת "כפרה" משתווה לכמות הפעמים שאני אומרת "שייסה", "גוואעלד" ו"אוי ווי".
אני אשכנזיה מהסוג שמכיר את כל הביוגרפיה של זובין מטהה והתחביב שלי זה לצקצק. תאמיני לי שכמות הפעמים שאני אומרת "כפרה" משתווה לכמות הפעמים שאני אומרת "שייסה", "גוואעלד" ו"אוי ווי".
אני אשכנזייה מלאה ואין לי שום בעיה עם המילים האלה אל תכללי
מה יש לך אני רוסייה ואין לי בעייה עם זה
איזה כיף להכליל
אני חצי אשכנזיה ואני כל הזמן אומרת כפרה/נשמה/חיים
אבל כן רוב האשכנזים מכובדים ולהגיד את המילים זה קצת פרחי ומוריד מהכבוד שלהם
אני חצי אשכנזיה ואני כל הזמן אומרת כפרה/נשמה/חיים
אבל כן רוב האשכנזים מכובדים ולהגיד את המילים זה קצת פרחי ומוריד מהכבוד שלהם
אנונימית
זו...גזענות...
נשמה.חיים.עיינים איפה רואים פה חוסר רגישות ואנשים קרים כשהוא אומר לך נשמה שלי??????????????
אני אישית משתמשת במילים האלה מלא,
להורים שלי יש שמות חיבה אחרים למרות שגם הם יכולים להגידאיזה מילה "מזרחית" מידי פעם.
אשכנזים יכולים להיות קרים לפעמים כי זו התרבות שהם הגיעו ממנה.
להורים שלי יש שמות חיבה אחרים למרות שגם הם יכולים להגידאיזה מילה "מזרחית" מידי פעם.
אשכנזים יכולים להיות קרים לפעמים כי זו התרבות שהם הגיעו ממנה.
זאת לא התרבות שהם הגיעו ממנה פשוט באירופה הם דאגו יותר לפרנסה ולא לחבק ולנשק את הילד כל יום
וגם זאת גזענות להגיד שאשכנזים קרים או חסרי רגישות
שואל השאלה:
אתה רוסי, נכון?
אמא שלך בטח דאגה יותר לחבק ולנשק אנשים אחרים בשביל פרנסה, נכון?
אתה רוסי, נכון?
אמא שלך בטח דאגה יותר לחבק ולנשק אנשים אחרים בשביל פרנסה, נכון?
אנונימית
לא מה הקשר ההורים שלי רוב היום בעבודה הם חוזרים עייפםי מתים מה זה קשור להגיד שאני רוסי זאת גזענות להגיד שאני רוסי ומה קשור שאמא שלי דאגה לחבק אנשים אחרים בשביל פרנסה מה קשורר את מדברת שטויות
שואלת השאלה, מה לעזאזל?
מה נותן לך את הלגיטימציה לרמוז שאמא שלו עוסקת בזנות? תעשי לי טובה, כמו שאת לא רוצה שיקראו לך פרענקית, שוורצעא, פרחה או ערסית רק בגלל המוצא שלך אז אין לך שום זכות לדבר ככה על אנשים אחרים.
מה נותן לך את הלגיטימציה לרמוז שאמא שלו עוסקת בזנות? תעשי לי טובה, כמו שאת לא רוצה שיקראו לך פרענקית, שוורצעא, פרחה או ערסית רק בגלל המוצא שלך אז אין לך שום זכות לדבר ככה על אנשים אחרים.
אם אמא שלי תקרא לי חיים שלי אני אבין שמשהו לא בסדר ואחשוב שהחליפו אותה באישה עם תחפושת
אני לפעמיים משתמשת בקינאים האלה אבל לפעמיים זה ממש מציק לי שקוראים לי ככה לא יודעת
אני לפעמיים משתמשת בקינאים האלה אבל לפעמיים זה ממש מציק לי שקוראים לי ככה לא יודעת
אבל זה סתם כי אמא שלי זאת אמא שלי בלי קשר
ולרוב אני לא משתמשת במילים האלה לפחות לא בצורה כזאת ואני דווקא בן אדם ממש לא קר רוב הזמן אז כיאלו לא קשור
רק חייבת לציין שלהגיד למישהו עיינים זה ממש קרינגי וקריפי
נחיר שלי אתם
לא יודעת מה איתך אבל אני רבע רוסיה, רבע אוקראינית, חצי מרוקאית,
והמשפחה המרוקאית אצלי הכי קרה שיש,
לעומת זאת הצד האשכנזי לא יצא לי לראות עוד אנשים חמים כמו המשפחה שלי.
חוץ מזה שבחיים שלי לא אצא עם מזרחים,
מזרחים זה פיכסה.
והמשפחה המרוקאית אצלי הכי קרה שיש,
לעומת זאת הצד האשכנזי לא יצא לי לראות עוד אנשים חמים כמו המשפחה שלי.
חוץ מזה שבחיים שלי לא אצא עם מזרחים,
מזרחים זה פיכסה.
באותו הנושא: