6 תשובות
זה לא קטע של בנים זה סתם מוזר
זה מלחיץ
אף אחד לא עושה את זה
אנונימית
אמאלה מי עושה אתזה
שלא יחטפו אותה
נשיקות ראשונות שלי הייתי עם עיניים פתוחות אבל אז הוא אמר שזה יותר טוב עם עיניים עצומות והתחלתי לעצום עיניים, בסופו של דבר לא רואה שינוי גדול...
אנונימית
באותו הנושא: