9 תשובות
צר לי לבאס אבל כן
מבאס ברמות אבל כן..
כן זה ממש עצוב ;( גם אני נראת מזעזע ואני לא מבינה איך אנשים מחבבים אותי
אל תבכה תאהב את עצמך איך שאתה!!
שואל השאלה:
כנראה שצריך להתחיל לחסוך לניתוחים..
אנונימי
ביטחון עצמי יצא/ה מהצ'אט
את נראת איך שאת במראה חחחחחח
וואו הגזמת^^^
פשוט תאהב את עצמך זה הכול:)
עשיתי את זה פעם ונבהלתי
אבל זה בסדר את פשוט לא רגילה לראות את עצמך ככה אז זה נראה ממש מוזר