6 תשובות
אולי כי בהודעות יש יותר ביטחון עצמי להגיד דברים שבמציאות מתבישים
כנראה שהוא היה מובך,בדרך כלל קל יותר להגיד דברים בהודעות מאשר פנים מול פנים
Q_e
שואל השאלה:
לי יותר קל להגיד פנים מול פנים
אנונימית
מביך לו
כנראה שהוא מתבייש ויותר נוח לו בהודעות (:
אולי היה מובך. אז העדיף בהודעה