6 תשובות
אני תמיד משלם, גם ראשונה, וכל אחת שיש אחרי.(רק כי אני יכול להרשות לעצמי וזה גורם לי להרגיש טוב)
איזה מה פגישה עם חברים שלי זה 600 שקל ביחד איך אני אשלם.
אה... התכוונת דייט, אין לי כסף.
אה... התכוונת דייט, אין לי כסף.
יאפ ויותר מדייט ראשון גם
אני מציעה לשלם, אבל הגבר אמור לשלם
אנונימית
אני לא יודעת, להראות שהוא לא קמצן, ומפרגן, וג'נטלמן, דואג לדברים.....וגם אבא שלי תמיד אמר שגבר צריך לשלם על הכל בזוגיות ואמר את זה גם לאחים שלי אז זה נראה לי ברור מאליו
אנונימית
^^ אני לא פמיניסטית
אנונימית
באותו הנושא: