5 תשובות
נראה לי שצריך לפתוח את הפה לקחת את האוכל עם הידיים או עם מזלג/כף להכניס לפה ללעוס ולבלוע
עם השיניים וגם עדיף לראות טלוויזיה בזמן שאוכלים
זה מסובך אני יודעת, בהצלחה :)
וואו כרגע כל כך קשה לי לענות על זה, אכלתי כל כך הרבה כדורי פירה אמאלה איני מצליחה לדבר
פשוט לא
באותו הנושא: