התחברות
הרשמה
למה אנשים פה נוהגים לפתוח שיחה ב"נסיכה" או "מלאכית" בלי להכיר אותי בכלל?
13 באוגוסט 2020, 17:15
נושאים לשיחה
למה
שיחות
2 תשובות
כי אנשים זה מטומטם ועדיף בלדיהם
ע
עגבניותאולאלהיות
אם את בחורה יפה, אז יש כאלה שיתנו לך
כינוי כזה בהתחלה במקום רק להחמיא
P
Punisher
באותו הנושא:
אתם במצב רוח עכשיו לפתוח שיחה עם אנשים בצ'אט?
אתם בדרך כלל נוהגים להעליב אנשים?
איך לפתוח שיחות אם אנשים בצאט פה בלי לצאת קריפ?
למה אנשים נוהגים ברכב ביום כיפור?
אם אתם נוהגים באוטובוס, האוטובוס מגיע לתחנה, ויורדים עשרה אנשים, בן כמה הנהג?
איך לפתוח שיחה עם הקראש בלי לצאת מטומטמת בהתחלת השיחה?
איך אנשים נוהגים עכשיו אם אסור להסתכל על השמש?
אנשים יפים שליי שרוצים לפתוח שיחה..? חח משעמם ליי מי בא?
אתם אנשים שכייף לשוחח איתם? איך ההיתם מגדירים את עצמכם משעממים או כיפיים לפתוח נושאי שיחה?
איך לפתוח נושאי שיחה עם אנשים?
היי אנשים יפים מי שרוצה לדבר ולפתוח שיחה אז בכייף יש מישהו?..❤