התחברות
הרשמה
אני עולה השנה לכיתה י ואני רוצה להיות מסודרת בלימודים ולהשקיע.
אבל הבעיה היא שאני כל הזמן דוחה דברים יש לי בעיות קשב וריכוז וכל פעם שאני לומדת מתחיל לכאוב לי המוח משום מה..
מה לעשות?
אשמח לעזרה.
12 באוגוסט 2020, 13:34
כיתה י'
ציונים
לימוד עצמי
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
שנה הבאה אני עולה לכיתה ז ואני לא יודעת מה לבחור.
היי אמ אני עולה לכיתה ח ואני רוצה להצטרף השנה לכנפיים של קרמבו
אני עולה לכיתה ח' ואני רוצה לעבור בית ספר השנה
אני עולה לכיתה ז' בבית ספר עמל ואני רוצה לדעת כמהעולה לוקר חברה שלי אומרת שהלוקר עולה מאה שקל לשנה.
תקשיבו, שנה הבאה אני עולה לכיתה י ואני ממש בלחץ (כנסו)
אני עולה השנה לכיתה י' ואני רוצה לדעת איזה מגמות יש
אני עולה שנה הבאה לכיתה יא ואני ממש מפחדת
אחותי עולה השנה לכיתה א ואני רוצה לקנות לה משהו. יש לכם רעיונות?
אני טרנסג'נדר (ftm) ואני שנה הבאה עולה לתיכון ואני פוחד שבכיתה לא יקבלו את זה
אני עולה לכיתה ח ואני רוצה לחזור על החומר לשנה הבאה על מה אני צריכה לחזור?
השנה אני עולה לכיתה י' ואני רוצה להירשם לכפר הירוק זה לא מאוחר מידי?