2 תשובות
no pain no gain.אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה אם את רוצה משהו צריך לעשות מאמצים בשבילו,בשביל ירידה במשקל צריך לשמור על תפריט שזה 80% מהתוצאה ולשלב ספורט שזה 20%.הכי חשוב בראש ובראשונה זה תזונה.בסוף זה מסתכם עד כמה את באמת רוצה את המטרה שלך ככה תשקיעי יותר.בהצלחה!
קשה לרדת ככה
אני ירדתי בחודש 4 קילו בלי ספורט בכלל
אבל עם תזונה נכונה (לא בריאה כל כך)
פשוט הפסקתי לאכול דברים שמכילים בצק
לא ממתקים ולא מיצים
ככה זו דרך טובה לרדת במשקל בקלות
בסופי שבוע אפשר לאכול משהו מתוק או לשתות מיצים אבל לא יותר מידי