התחברות
הרשמה
אני לא חושבת שאני בנויה לחבר אבל יש כמה שאני בקטע איתם ולא באלי להתנשק סתם
12 באוגוסט 2020, 03:05
התאהבות
נשיקה
התחלות
תשובה אחת
את לא חייבת להתנשק אם את לא רוצה או לא מרגישה או מוכנה או לא משנה מה..
~
~מנגו~
באותו הנושא:
אני מרגישה שאני לא בנויה להתגייס לצבא
לגיטימי שאני לא מרגישה בנויה לחבר?(16)
לדעתכם זה בסדר? אני בת 14 והתנשקתי עם החבר שלי שאני ממש אוהבת אותו והוא באמת קשר רציני והאהבה שלנו בנויה מאמון , כבוד ו
לא בטוחה שאני בנויה לזה.
איך אני יודעת שאני לא בנויה לזוגיות?
לקראש שלי יש קראש עליי ואני לא חושב שאני בנוי לזוגיות
אני חושבת שאני לא בנויה לזה ..
אמא שלי חושבת שאני לוזרית והאמת שאני גם חושבת שאני לוזרית
זה משפיל לשלוח הודעה לילד שאני רוצהלמרות שהוא לא רצה חברה לפני כמה זמן? (אני יודעת שהוא רוצה אותי פשוט לא בנוי לחברה)
אני מרגישה שאני לא בנויה למערכות יחסים איך לשנות את זה?
אני חושבת שאני בקטע של החבר ההכי טוב שלי אבל הוא אמר שאני לא יפה מספיק.