אני לא אסתדר בכלל בטירונות .. לא אוהבת שטח לא בחוץ קשה לי לישון מחוץ לבית ההורים שלי גרושים יש לי אח קטן אמא ואבא לא בקשר בכלל המצב כלכלי קשה .. אני לא בנויה להתקלח מחוץ לבית אף פעם לא וקשה לי נפשית לעשות דברים שיגידו לח המפקדים.. עברתי צו ראשון ויום המאה הציונים שלי נמוכים דפר 10 .. קבא 44 .. יש לי בעיות כבר המון זמן עם משו בריאותי רגיש.. שמציק לי ביום יום .. איך לדרוש לראות קבן ? ואיך להגיע למצב שאני יוצאת משם אני רוצה לעשות שירות לאומי ..