3 תשובות
מאוד, שונאת רגשי נחיתות, אין לך הרבה ברירות, דברי איתו, תגידי לו שאת מרגישה לא בנוח עם זה.
זה היה מציק אז הייתי לוקחת אותו לשיחה פשוט ומדברת איתו על זה,כי פשוט לספוג את זה כל הזמן זה לא פיתרון וצריך לפתור את זה
אם דודו היה אומר לי את זה וואי וואי
באותו הנושא: