12 תשובות
שזה טוב.
רע!
מילא שהחינוך הזה שכאן היה טוב. אבל לא. הוא מעפן. אני לא אפרט
מצויין.
מצוין
חשוב.
חייב
שזה חוק שהוא חשוב והוא חובה
שזה חוק טוב
חח בעד אבל שיהיה אפשרות למה שתרצה ללמוד, כמו שנותנים בתיכון, כעקרון אין לי מה לבזבז 3 שנים מהחטיבה על מקצועות לא מועילים לי.
בסופו של דבר זאת ההשכלה שלך, ישנם אנשים שמצליחים גם ללא השכלה אבל זה מיקרי
כם אני חוזר בי. מה שמורנינג אמרה
חחח תודה (:
שזה חוק טוב פשוט יש הרבה להשתפר בהיבט של החינוך במדינה האהובה שלנו