2 תשובות
זה שונה מבסיס לבסיס. אצלי בבסיס היו פלוגות שהיה נהוג שהמשתחרר קונה דברים ואחרים קונים לו גם. והוא גם מביא אוכל ועושה פריסת שחרור
אצלנו היה גם וגם, פשוט מי שמשתחרר לא מגזים כי זה יותר ממש יקר