2 תשובות
תכיני לעצצך תפריט, תחלקי את הארוחות ככה שיצא שכל 3 שעות תאכלי משהו.
תאכלי 3 ארוחות עיקריות ו2-3 ביניים.
בצורה כזו את לא תהיי רעבה.
(אם את עושה את זה נכון כמובן)
בנוסף, תשימי לך מראש קצת בצלחת, ממש קצת ואם תרצי עוד תקחי עוד חצי כמות ככה תרגישי שאכלת הרבה.
ואם את מכינה לעצמך את האוכל, תכיני לעצמך מראש קצת.
תאכלי 3 ארוחות עיקריות ו2-3 ביניים.
בצורה כזו את לא תהיי רעבה.
(אם את עושה את זה נכון כמובן)
בנוסף, תשימי לך מראש קצת בצלחת, ממש קצת ואם תרצי עוד תקחי עוד חצי כמות ככה תרגישי שאכלת הרבה.
ואם את מכינה לעצמך את האוכל, תכיני לעצמך מראש קצת.
אל תאכלי
אנונימי
באותו הנושא: