6 תשובות
אני כמעט אף פעם לא מצליחה להירדם אז אני מלא פעמים ישנה רק ארבע שעות ואז הולכת לאנשהו, אז מבחינתי את תשרדי
לא נורא
כן, לא צריך לבוא בשיא העירנות לים.
אפשר תמיד לתפוס תנומה על מגבת
לא זה מעורר
לא, שטויות הכל טוב.
:)