2 תשובות
וואי אני כל כך מכירה את התחושה האיומה הזאת. זה קורה לי כמעט כל הזמן, גם בקיץ. זה ממש גורם לי להרגיש שאני חולה בשפעת. יש לך אולי כדורים בבית נגד צינון? נגיד דקסמול קולד, זה יכול לעזור לך מניסיון. ואם לא אז סיר עם מים מחוממים (אדים) ועדיף שתתפטפי לשם כמה טיפות שמן אקליפטוס אם יש לך. שימי מגבת על הראש, וכמובן תנסי להחזיק כמה שיותר ( אבל לא להגזים מדי, כי אני לא יודעת מה זה יכול לעשות לאף שלך, זה מקום רגיש ) אני חושבת משהו כמו 10 דקות לפחות. אח"כ מקלחת חמה, ותלכי לישון. מקווה שזה יעזור, וכמובן כמובן נסי לא לישון עם מזגן, או חלון פתוח, כאמור מניסיון.
שימי מים ומלח תחממי (עם מלח זה מתחמם יותר) שימי מגבת כל הראש תשאפי את הבדים ככה יפתח לך האף