2 תשובות
להתחיל לחשוב רק על עצמך, להיות אנוכית
תראי, בעיניי זאת תכונה טובה יש לה המון יתרונות. את רק צריכה להבדיל בין מה שווה את האנרגיה שלך למה לא. יש אנשים שהרגישות שלך לא צריכה להיות מיוחסת אליהם ולמעשים שלהם, תעשי הפרדה 3>
באותו הנושא: