נמאס לי כל פעם שאני יוצאת עם גבר שיש לו אקסיות, הוא נזכר בהם ואני מנסה לגרום לו לשכוח מהם, ואז אני נפגעת יותר, מה לעשות?
אני יצאתי כבר עם כמה גברים כאלה ואני מנסה להיות הכי טובה שבעולם ולהבין אותם אבל אני נפגעת כשה הם יוצאים איתי הן חושבים אליהם וזה פוגע בי כי אני באמת רוצה לאהוב מישהו ושהוא גם יאהב אותי בחזרה ואני לא יודעת מה לעשות