4 תשובות
אולי תחמיא לה על איך שהיא נראת. וזה ממש לא מפדח אם היא מסננת, גם אם כן, תמשיך הלאה. הכל טוב. בסהכ זאת הודעה וצריך לקחת בפרופורציות.
תחמיא לה על איך שהיא נראית ואם היא מסננת תמשיך הלאה בטח היא סנובית
שואל השאלה:
אפשר דוגמא למה שאני יכול לכתוב לה?
אפשר דוגמא למה שאני יכול לכתוב לה?
אנונימי
אתה יכול גם סתם להתחיל איתה שיחה
לכתוב לה מה קורה וזה
לכתוב לה מה קורה וזה
באותו הנושא: