10 תשובות
כי את מייאשת?
תראי, אני מבריח אנשים.
אולי זה גם הקטע שאני קצת נקשר לאנשים. יותר מידי. ולאנשים ספציפיים.
תראי, אני מבריח אנשים.
אולי זה גם הקטע שאני קצת נקשר לאנשים. יותר מידי. ולאנשים ספציפיים.
שואל השאלה:
אני מעניינתתתתתתתתתת
לפעמייםםםם
שיש לי מצב רוח טובב
אני מעניינתתתתתתתתתת
לפעמייםםםם
שיש לי מצב רוח טובב
אנונימית
מה הכוונה מתייאשים?
שואל השאלה:
מתייאשים אין לי איך להסביר את זה אחרת תאמת..
פשוט כיאלו נגמרו להם הכוחותת כזה
מתייאשים אין לי איך להסביר את זה אחרת תאמת..
פשוט כיאלו נגמרו להם הכוחותת כזה
אנונימית
מי מתייאש?
הורים? מורים? חברים?
הורים? מורים? חברים?
שואל השאלה:
לא הורים ולא חברים ובטח לא מורים חס וחסה
אנשים שפשוט מכירים אותי לזמן קצר פשוט מתייאשיםם כזה
לא הורים ולא חברים ובטח לא מורים חס וחסה
אנשים שפשוט מכירים אותי לזמן קצר פשוט מתייאשיםם כזה
אנונימית
ויש לך בדרך כלל מצב רוח טוב?
אני יכולה להגיד לך שפעם הייתי נקשרת לאנשים וישר הייתי קצת "נדבקת" אליהם
כאילו הפכנו להיות בסטיז
ולפעמים זה היה חונק
וכשהבנתי את זה והפסקתי עם זה אז היה לנו תקופת ריחוק וישר התקרבנו שוב
אני לא מכירה אותך בשביל להגיד לך
תנסי לדבר עם ההורים או אחים או מישהו שמכיר אותך טוב
ותעשי חשבון נפש עם עצמך
אל תשתני בשביל אף אחד! אבל מודעות זה דבר טוב
כאילו הפכנו להיות בסטיז
ולפעמים זה היה חונק
וכשהבנתי את זה והפסקתי עם זה אז היה לנו תקופת ריחוק וישר התקרבנו שוב
אני לא מכירה אותך בשביל להגיד לך
תנסי לדבר עם ההורים או אחים או מישהו שמכיר אותך טוב
ותעשי חשבון נפש עם עצמך
אל תשתני בשביל אף אחד! אבל מודעות זה דבר טוב
שואל השאלה:
כן, זה רק לפחות פעם בשבוע יום אחד שאין לי מצב רוח טוב וזה לרוב בגלל לחץ ממבחנים או סתם יום לא משהו, אבל אני מקרינה תמיד טוב וזהה
כן, זה רק לפחות פעם בשבוע יום אחד שאין לי מצב רוח טוב וזה לרוב בגלל לחץ ממבחנים או סתם יום לא משהו, אבל אני מקרינה תמיד טוב וזהה
אנונימית
אולי כמו שסנופי אומרת, לא להדבק.
ההפך
אולי לשחק אותה קצת קשה להשגה שיצטרכו לרדוף אחרייך יותר..
אבל אולי זה גם לא קשור
ההפך
אולי לשחק אותה קצת קשה להשגה שיצטרכו לרדוף אחרייך יותר..
אבל אולי זה גם לא קשור
באותו הנושא: