התחברות
הרשמה
מה זה "אשנב כל" בדואר ?
10 באוגוסט 2020, 17:57
דואר
דואר ישראל
חבילות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
בשביל לשלוח מכתב בדואר צריך לקחת תור של אשנב כל או של מסירת דואר ללקוח
מה זה אשנב כל בנושא של דואר ישראל?
אני צריכה לשלם אגרות בדואר, לאן להזמין תור: אשנב כל, מטבע חוץ או מסירת דואר ללקוח
אם אני בדואר לאן אני צריך ללכת להוציאת ההיתר? לאשנב כל?
אם צריכה למסור חבילה בדואר אז בהזמנת תור זה אשנב כל או מסירת חבילה ללקוח?
אני אמורה לקבל חבילה בדואר ישראל ולחצתי אשנב כל לחצתי נכון?
כשאני הולכת לדואר כדי לקחת חבילה שהזמנתי ללחוץ על אשנב כל?
באשנב כל שולחים דואר רשום?
אם אני רוצה להחזיר חבילה לאן אני צריכה להזמין תור לאשנב כל או למסירת דואר ללקוח?
אני צריך לקחת חבילה מדואר ישראל ובזימון תורים יש את האופציה של אשנב כל... שם אני מזמין תור כדי לקחת את החבילה?
כשאני אקח את התעודת זהות החדשה שלי מדואר ישראל מחר אני צריכה ללחוץ על אשנב כל או מסירת דואר ללקוח?