3 תשובות
שואל השאלה:
ואם כבר הזמנתי תור של מסירת תור ללקון אני לא יכול לשלוח דרך זה את המכתב?
ואם כבר הזמנתי תור של מסירת תור ללקון אני לא יכול לשלוח דרך זה את המכתב?
אנונימי
אשנב כל
אשנב כל
באותו הנושא: