2 תשובות
נכון זה גרוע אבל מחר יום חדש את יודעת
לכל אחד יש נפילות החיים זה לא שחור ולבן. לא תמיד יש רק טוב ורק הצלחות ולא תמיד יש רק רע ורק נפילות ורק משברים
זה שילוב של הכל ביחד והכי יפה שזה בידיים שלך ואת זו שיש לה שליטה על התזונה שלך ואת יכולה פשוט לעצור את זה ולהתחיל מהתחלה ברצינות ויהיה בסדר. גם אם תשברי באמצע הכל טוב לא משמינים מפעם אחת. מותר הכל פשוט במידה ובאיזון אל תיכנסי ללחץ של דיאטה ומה מותר ומה אסור וממש תאשימי את עצמך ותאכלי סרטים ותסביכים על כל נפילה כי אז את פשוט תרימי ידיים באיזשהו שלב ותחשבי שזה אבוד ופשוט תכניסי את עצמך למערבולת של כשלונות במקום פשוט לקום ולהמשיך הלאה ולהמשיך בדיאטה להמשיך בכושר ואז לראות שגם זה מותר פעם ב לאכול שטויות ושזה לא הורס אם יודעים לקום ולהמשיך לאכול בריא אחכ
מותר לך לאכול חטיף או ממתק ביום זה לא הורס אם את בגירעון קלורי
אנונימית
שמעי שאין לך מה לדאוג לכולם יש את הנפילות שלהם במיוחד עכשיו כשכולם תקועים כל היום בבית
פשוט תחזרי לעצמך מחר תנסי לחזור לאט לאט בחזרה לשגרה של האוכל והכל טוב אחותי קורה