התחברות
הרשמה
זה נורמלי שכשבת כשהיא בסקייטפארק כל הבנים מסתכלים עליה כל הזמן?...
זה די מביך כי אני נובית
9 באוגוסט 2020, 23:30
מבטים
2 תשובות
נורמלי, יש בנים שאת הטייפ שלהם
W
WalakMe
נורמלי לגמרי, בנים לא רגילים לראות בנות בסקייטפארק וזה צריך להשתנות
ש
שימעון הגיבור
באותו הנושא:
אם אני יעשה את התרגיל הזה בסקייטפארק זה יהיה פאדיחה?
זה מביך להיות עם קסדה בסקייטפארק כשכולם שם בלי?
אם אני רוכבת על סקייטבורד בסקייטפארק ואני עם מגנים
בסקייטפארק מתייחסים למתחילים מגעיל או צוחקים עליהם?
הייתי בסקייטפארק היום וחבר שלי שכח להביא את הסקייט והוא ביקש ממני שאני אביא לו ביד
גם בסקייטפארק בעיר שלכם יש מלא ילדים קטנים?
זה יהיה מוזר אם אני יהיה בסקייטפארק לבד בלי חברים?
איפה אפשר לקנות סקייטבורד בכזה מאה מאה חמישים אבל סבבה כזה שאני יוכל להיות איתו בסקייטפארק
איזו משימה רומנטית לחפש את המטמון אפשר לעשות בסקייטפארק?
פדיחה ליסוע לבד בסקייטפארק?
אני בסקייטפארק וצילמתי את חברה שלי עושה תרגיל והיא נפלה, אני רוצה להעלות את זה