7 תשובות
כנל זה מבאס
זו תקופה מבלבלת לכולם, וחלילה אל תחשוב על זה, תנסה למלא לך את היום בדברים לעשות, תפתח אולי תחביב שתמיד רצית אולי תלמד שפה חדשה זה מאוד מעניין, תקרא ספרים
החוסר מעש גורם לנו הרבה פעמים לתחושה לא מובנת ולא מוכרת כי זה לא השגרה שאליה אנו רגילים אבל צריך ליצור לעצמנו סדר יום ולנסות למלא אותו בעשיית דברים ולזכור שזו תקופה זמנית והכול בסדר
החוסר מעש גורם לנו הרבה פעמים לתחושה לא מובנת ולא מוכרת כי זה לא השגרה שאליה אנו רגילים אבל צריך ליצור לעצמנו סדר יום ולנסות למלא אותו בעשיית דברים ולזכור שזו תקופה זמנית והכול בסדר
להתאבד זה הדבר הכי נורא בעולם. תחשוב על זה שכל החיים שלך עוד לפנייך ובגלל תקופה לא טובה תפסיד כל כך הרבה חוויות שאתה עוד צריך לחוות, תפספס כלכך הרבה אנשים שאתה עוד צריך להכיר. אני מבינה אותך, זה קשה מאוד אבל חבל לוותר על הכל !
שואל השאלה:
cause i'm a lady
התחביבים שלי זה דברים שיכולים לגרום לי לנזק כמו פארקור טיפוס ועוד מאלה וחברה שלי לא רוצה שאני ימשיך עם זה אז אין לי כמעט מה לעשות.. וכל יום אני יושב ומסתכל על התקרה כמו עכשיו כבר מ שעה 1 קשקמתי
cause i'm a lady
התחביבים שלי זה דברים שיכולים לגרום לי לנזק כמו פארקור טיפוס ועוד מאלה וחברה שלי לא רוצה שאני ימשיך עם זה אז אין לי כמעט מה לעשות.. וכל יום אני יושב ומסתכל על התקרה כמו עכשיו כבר מ שעה 1 קשקמתי
הבנתי.. אבל תנסה בכול זאת למצוא תחביב אחר שלא מצריך דבריםם כאלה, כמו לקרוא ספר מותח או ללמוד לנגן על גיטרה יש מלא מדריכים ביוטיוב או ללמוד שפה חדשה לבד זה ממש מגניב
שואל השאלה:
יש לי בעיה עם ללמוד שפות והכל לקרוא ספרים זה לא בישבילי
יש לי בעיה עם ללמוד שפות והכל לקרוא ספרים זה לא בישבילי
הבנתי בסדר הכול טוב, אז תנסה למצוא משהו אחר שיעסיק אותך ושגם מעניין אותך כזה ואל תהיה עצוב זה תקופה זמנית לכולם משעמם בבית חח אל תדאג
אני אכתוב לך הצעות לעוד דברים:
ציור
מוסיקה
אתה יכול לצאת למגרש אם יש לך ליד הבית ולשחק קצת בכדורגל /סל ולרוץ להוציא אנרגיות
להיות עם המשפחה
אני אכתוב לך הצעות לעוד דברים:
ציור
מוסיקה
אתה יכול לצאת למגרש אם יש לך ליד הבית ולשחק קצת בכדורגל /סל ולרוץ להוציא אנרגיות
להיות עם המשפחה
באותו הנושא: