9 תשובות
מה הכוונה מסתבך ?
תעלה את נושא השיחה הזה מולה, לדבר איתה יהיה הכי טוב.
שואל השאלה:
^^ כתבתי למעלה
^^ כתבתי למעלה
אנונימי
השאלה אם אתה מרגיש שאתה רוצה לוותר עליה שזה אומר לנתק קשר,
איך תרגיש עם זה ?
איך תרגיש עם זה ?
שואל השאלה:
^ ארגיש נוראי מבחינה אחת, אבל מבחינה אחרת המצב הנוכחי לא משאיר לי ברירה.
אני יודע שאם אנתק את הקשר בקושי אוכל לקום מהמיטה בבוקר (כן זה נשמע תלותי אבל זו האמת)
אנחנו תמיד צריכים למצוא נושאי שיחה לעומת אנשים אחרים שיכולים פשוט להיפגש וליהנות ביחד, וזה ממש מקשה על הקשר
והמרדף הבלתי פוסק אחרי הלימודים ובו זמנית אחרי הקשר הוא בעייתי
לכן שאלתי- כמובן שאני מעדיף לא לוותר
^ ארגיש נוראי מבחינה אחת, אבל מבחינה אחרת המצב הנוכחי לא משאיר לי ברירה.
אני יודע שאם אנתק את הקשר בקושי אוכל לקום מהמיטה בבוקר (כן זה נשמע תלותי אבל זו האמת)
אנחנו תמיד צריכים למצוא נושאי שיחה לעומת אנשים אחרים שיכולים פשוט להיפגש וליהנות ביחד, וזה ממש מקשה על הקשר
והמרדף הבלתי פוסק אחרי הלימודים ובו זמנית אחרי הקשר הוא בעייתי
לכן שאלתי- כמובן שאני מעדיף לא לוותר
אנונימי
אני אשאל ככה,
כשאני שואלת אותך באמת מה האמת הפנימית שלך,
אני מבינה את הקושי שלך.
מה שאתה מתאר בעצם זה שקשה לך עם המרחק. אתה מרגיש ריחוק מצידה כי היא הכירה חברים חדשים,
כשאין לכם על מה לדבר, הכוונה שיש שקט בשיחה, השיחה לא זורמת ?
בכללי מרדף אני מבינה שאתם סוג של משחקים תופסת או שאתה מרגיששאתה תמיד מנסה להשיג אותה ?
באמת הפנימית שלך היית רוצה לוותר או להישאר ?
כשאני שואלת אותך באמת מה האמת הפנימית שלך,
אני מבינה את הקושי שלך.
מה שאתה מתאר בעצם זה שקשה לך עם המרחק. אתה מרגיש ריחוק מצידה כי היא הכירה חברים חדשים,
כשאין לכם על מה לדבר, הכוונה שיש שקט בשיחה, השיחה לא זורמת ?
בכללי מרדף אני מבינה שאתם סוג של משחקים תופסת או שאתה מרגיששאתה תמיד מנסה להשיג אותה ?
באמת הפנימית שלך היית רוצה לוותר או להישאר ?
שואל השאלה:
אנסח את זה בצורה כזו:
אנחנו ממש אוהבים אחד את השנייה, אבל אנחנו לא מצליחים להגיע לשיחה ארוכה כמו פעם, השיחה לא זורמת (לפחות ברוב הזמן), אני מרגיש שאנחנו משחקים סוג של תופסת אבל מצד שני אני מרגיש קצת יותר ריחוק ממנה, שוב, אם היינו ידידים בלי המרחק אני בטוח שזה לא היה המצב, אבל המצב נהפך לכזה עקב המרחק והזמן..
המוח שלי אומר לי לשחרר בגלל שזה נהפך להיות קשר ממש לא בריא- אנחנו אוהבים אחד את השנייה אבל הקשר בעייתי וכבר לא מתקדם, מצד שני לנתק קשר לא מרגיש לי נכון, היא כבר חלק ממני
אנסח את זה בצורה כזו:
אנחנו ממש אוהבים אחד את השנייה, אבל אנחנו לא מצליחים להגיע לשיחה ארוכה כמו פעם, השיחה לא זורמת (לפחות ברוב הזמן), אני מרגיש שאנחנו משחקים סוג של תופסת אבל מצד שני אני מרגיש קצת יותר ריחוק ממנה, שוב, אם היינו ידידים בלי המרחק אני בטוח שזה לא היה המצב, אבל המצב נהפך לכזה עקב המרחק והזמן..
המוח שלי אומר לי לשחרר בגלל שזה נהפך להיות קשר ממש לא בריא- אנחנו אוהבים אחד את השנייה אבל הקשר בעייתי וכבר לא מתקדם, מצד שני לנתק קשר לא מרגיש לי נכון, היא כבר חלק ממני
אנונימי
אז אני מבינה שאתה מסובך עם עצמך ועם הקשר הזה...
שואל השאלה:
אפשר להגיד
אפשר להגיד
אנונימי
באותו הנושא: