9 תשובות
למה אתה רוצה לוותר עליה? תילחם על זאת שאתה אוהב!
שואל השאלה:
אין לי כבר כוחות
אין לי כבר כוחות
אנונימי
למה היא לא רוצה אותך?.. אם היא לא רוצה אז תוותר.. תנסה לנתק קשר ולשכוח ממנה לגמרי ולהתעסק בדברים אחרים
שואל השאלה:
לא יודע עם באלה
לא יודע עם באלה
אנונימי
תשאל אותה.. רק ככה זה עובד, אם היא לא רוצה זה אומר שהיא לא שווה את האהבה שלך ושמישהי אחרת כן תעריך אותה ואם היא רוצה וואלה יופי, בהצלחה ❤
שואל השאלה:
יש דרך בלי לשאול?
יש דרך בלי לשאול?
אנונימי
לא.. לרמוז זה אף פעם לא עובד זה רק מבלבל ולוקח המון זמן.. תבוא אליה "היי מה קורה? אני יכול שניה לדבר איתך..?" ואז תנשום עמוק ותספר לה
אתה ניסית לדבר איתה? ובאיזה מצב אתם? נגיד ידידים או משהו
שואל השאלה:
ידידים
ידידים
אנונימי
באותו הנושא: