7 תשובות
רגע מה עדיין אנשים משתמשים בפייסבוק._.
אני לא גאה בזה אבל אני בשלבי תהליכים שסבתא שלי מלמדת אותי איך להשתמש בפייסבוק אולי היא תלמד אותי פעם הבאה
אעדכן
שואל השאלה:
^
חחח איך אפשר?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אימלהה נשבעתת תקשיבי הגעתי למצב שאם אני רוצה לעשות משהו הפייסבוק אימא שלי מסבירה ליי
ובעלה מלמעלה , חחח תאמתת אני בקושי בפייסבוק פשוט הורדתי משחק והתחברתי דרך הפייסבוק אז באלי שיהיה תמונה
אנונימית
נשבעת אני אותו סיפור כמוך
כע, אני זוכרת שאצלי בפייסבוק היה גם קטע כזה
בעיקרון את יכולה אחרי שאת מעלה את התמונה להסתיר מציר הזמן שלך.
או לעשות על הגדרות פרטיות "רק אני" שזה אומר שאף אחד לא יוכל לעדות לך לייק או תגובה אלא רק לראות תתמונה כשיכנסו לתמונת פרופיל