9 תשובות
תראי. אם עברת את חצי הקורס ונשאר לך את השני זה אומר שאת כן טובה וכן יכולה לסיים אותו אבל אם תכשלי ב2 המבחני סוף שזה בתחנה שלי גם מעשי וגם עיוני כנראה שלא תוכלי לעבור.
שואל השאלה:
יש מועדי ב למבחני סוף?
גם למעשי?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אומרים שםרק הטראומה הכי קשה לא..?
יותר מהחולה
אנונימית
אני יודעת שלעיוני יש מועד ב
מעשי לא סגורה על זה
כל תחנה משהו אחר..
תראי אני גם עדיין בקורס ואני מכירה המון שכבר עברו אותו.
הטראומה יותר קשה כי זה נושא ענקי בפני עצמו אבל אני מאמינה שאם עברת את הראשון יהיה לך יותר קל.
שואל השאלה:
פרק*
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלחה לנו..
איזו עיר את ?
אנונימית
אזור המרכז חחח מעדיפה לא להגיד םה אם באלך פתחי פרטי
שואל השאלה:
אה חח אני בצפון רחוק טיפה
חח את לא חייבת
אנונימית