8 תשובות
שואל השאלה:
מלאים סליחה^^
כי החברה שלנו חרא :)
אגו
שמונופוביה - זה קורה בגלל שככה מציגים את זה בכל העולם אם זה בעזרת דוגמניות, אידיאל היופי, אפילו חנויות בגדים שלא מיצרים מעל מידה מסויימת... זה מה שמציגים לנו
באיזה מובן? אני הייתי "שמן" עד לא מזמן והרזתי. אבל לא כזה הרגשתי שמתייחסים אלי שונה. הרזתי בשביל בריאות
אנונימי
אני מלאה ולא מרגישה שמתייחסים אליי שונה, רק אולי כדי לא להעליב אותי או אנשים מניאקים שיצחקו זה הקטעים היחידים שכן אבל תמיד יש מניאקים
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת ספציפית אל אנשים ספציפיים
אני מתכוונת בכללי^
^אז בכללי אני שואלת איזה עוד קטעים יכולים להיות חוץ מזה?