6 תשובות
כן, וזה גם ממש שקוף לעין
כן. אבל יופי זה עניין של טעם, יש כאלה שייראו במישהי שהיא יפה, ויש כאלה שלא.
בקיצור זה ידוע שלמישהו יפה ולמישהו פחות מתייחסים שונה, מן הסתם שתלוי ממי הם מקבלים תיחס, אבל לבן אדם יפה בדרך כלל יותר יחמיאו לו, ינסו להתחבר אליו, כי יש סוג של רושם ראשוני, שיופי לוקח בו חלק... ככה אני חושבת.
כן.
אין מה לעשות מראה חיצוני טוב ישפיע על היחס של הסובבים אותו.
תחשבי איך את מתנהגת להומלס ששוכב על הרצפה ברחוב, רוב האנשים נגעלים ומתרחקים קצת.
ככה גם מתנהגים לצד השני, כשאנשים נראים טוב יותר מבחינה חיצונית.
אני חושבת שעלולים להמעיט מהערך הפנימי של אנשים יפים, בגלל שחושבים שיופי זה הדבר היחיד שיש להם להציע.
בנוסף, אם זה בנות הן כנראה יוטרדו הרבה. במידה וזה בנים, כנראה בנות יפלרטטו איתם יותר.
אין מה לעשות, אנשים אוהבים אנשים יפים, כחלק מזה שאנחנו שואפים לשלמות וליופי.
זה לא רק באנשים אלא גם בנוף לדוגמא...
כן. וזה שקוף לעין ממש וזה סתם מעצבן
כן חד משמעית אין מה לעשות ככה זה העולם הזה אבל יופי זה יותר עיניין של טעם
אנונימית