תשובה אחת
אף פעם לא יצא לי להיות שם כשמפוצץ, בחמישי שישי יש בדרך כלל הכי הרבה אבל את הולכת גם בצהריים וגם בתקופת קורונה אז נאאה לי שיהיה בסדר