6 תשובות
כשאיקס גדול משמונה אז המספר של ויי חיובי או נניח כשאיקס קטן מ2 אז הווי חיובי משהו כזה אם אני לא טועה
כן, אז יש קודם אזור חיובי ואז שלילי.
חיביות - הפונקציה מעל ציר ה x
שליליות - הפונקציה מתחת לציר ה x
שליליות - הפונקציה מתחת לציר ה x
שואל השאלה:
יש לי פונקציה יורדת זה עדיין אותו דבר?
יש לי פונקציה יורדת זה עדיין אותו דבר?
אנונימית
כשהפונקציה נמצאת מעל ציר x הפונקציה חיובית
כשהפונקציה נמצאת מתחת לציר x הפונקציה שלילית
כשהפונקציה נמצאת מתחת לציר x הפונקציה שלילית
שבערך של הy גדול מ0 הפונקציה חיובית.
שערך הy קטן מ0 הפונקציה שלילית.
שערך הy קטן מ0 הפונקציה שלילית.
באותו הנושא: