29 תשובות
לא נראה לי
כן
ממש לא, בסרטים מקצינים כל דבר קטן אין לך ממה להתרגש מזה, לך לפסיכולוג/ער"ן
משוגע זה מישהוא עם בעיות נפשיות אבל הפכו את זה למשהוא נורעה
את לא משוגעת הם מקצינים מישחק
אבל הוא כתב שיש לו מחלות נפשיות...
ובסרטים מציגים אנשים *כמוהו*
סליחה אבל אתה משוגע, לך לפסיכיאטר שבאמת יאבחן אותך ותשאל אם אתה משוגע חחח
שואל השאלה:
אני לא יכול לשאול את הפסיכיאטר שלי אם אני משוגע
אנונימי
ההגדרה של משוגע זה חולה נפש..
תסיק מזה מה שאתה רוצה (:
מה את רצינית?
חולה נפש הוא לא משוגע...
חולה נפש הוא ליטרלי חולה בנפש
ויש דרכים להתמודד עם זה וחצי מהעולם חולי נפש
מה זה השטויות האלה..
אתה ממש לא משוגע מי שחושב ככה חיי עדיין בשנות ה-50
לכי תבדקי מה זה משוגע ותחזרי אליי.
אני סה"כ אומרת לו את האמת.
לכי תלמדי קצת פסיכולוגיה לפני שאת מחליטה לאנשים אם הם משוגעים או לא
אני לא חושבת שאת מבינה אפילו את ההגדרה של משוגע
משוגע הוא אדם לא שפוי
עם קו מחשבה מעובת
חולי נפש אלה אנשים שמתמודדים עם דיכאון או הזיות או קושי אחר כלשהו
יש כל כך הרבה סוגים
והם לא מוגדרים כמשוגעים
חחח מצחיקה, אני לומדת פסיכולוגיה כבר 3 שנים.
אבל כן יש חולי נפש שמוגדרים כמשוגעים
למה את מתווכחת ?
שואל השאלה:
יש לי דיכאון, חרדה, והפרעת אישיות גבולית
אנונימי
נוו יש לו הפרעת אישיות גבולית
הוא בן אדם לא יציב !
יש ויש
יש חולי נפש שמוגדרים כמשוגעים ויש שלא
ויש חולי נפש שלפעמים מתחרפנים ובשאר הזמן הם נורמלים
מי אמר שהוא לא יציב?
אולי הוא בתקופה יציבה? מה הקשר..
בקיצור על תשים לעצמך תוויות
שואל השאלה:
אני גר בהוסטל למתמודדי נפש ועכשיו אני רואה את שאטר איילנד ובא לי לבכות
אנונימי
את בכלל יודעת מה זה הפרעת אישיות גבולית ?
זה בן אדם שמתהפך מרגש קיצוני אחד לרגש קיצוני אחר
זה נשמע לך כמו בן אדם שפוי ???
מה זה שאטר איילנד ?
שואל השאלה:
סרט
אנונימי
אני מכירה אנשים עם מחלות נפשיות (מניה דיפרסיה, ocd, דיכאון, משהו בדומה לסכיזופרניה) והם שפויים מאוד ואנושיים מאוד. הם פשוט מתמודדים עם קשיים
טוב בסדר *גלגול עיניים*
נסכים שלא להסכים *קפיצה במקום*
חחח טוב
שואל השאלה:
אין לי כוח לזה יותר
למה דווקא אני?
אנונימי
החיים לא הוגנים buddy:^(
אבל אפשר להתמודד
יהיה בסדר
לא
.......
כי הוא לא
תתנחם בזה שאדג'ית חושבת שאתה לא משוגע (: