7 תשובות
אל תקיאי מה יש לך לא בכוונה בכל אופן
שואל השאלה:
אני חייבת אבל
אני חייבת אבל
אנונימית
את לא מה יש לך את חייבת לאכול ולהנות מאוכל כי אכל זה נהדר וזה טעים וזה מזין לגוף
שואל השאלה:
אני 20 קילו יותר ממה שצריך... אני לא חייבת לאכול
אני 20 קילו יותר ממה שצריך... אני לא חייבת לאכול
אנונימית
את כן
תביני זה לא הכמות זה האיכות
אם תאכלי דברים מזינים ובריאים תרדי במשקל
אם תאכלי ג'אנק ותקיאי אותו את רק תעלי עוד ועוד
תביני זה לא הכמות זה האיכות
אם תאכלי דברים מזינים ובריאים תרדי במשקל
אם תאכלי ג'אנק ותקיאי אותו את רק תעלי עוד ועוד
שואל השאלה:
אני לא אוכלת גאנק... אני אוכלת די בריא ורגיל כמו בנות רזות..
אני לא אוכלת גאנק... אני אוכלת די בריא ורגיל כמו בנות רזות..
אנונימית
מה הגובה והמשקל שלך?
באותו הנושא: