6 תשובות
ילדותי אבל מי אני שאשפוט אם טוב לך אז למה לא
לא זה חמוד ומי אמר שבובות זה רק לילדים
אנונימי
לא כל כך
גם לי יש אבל אני לא משתמשת זה כבר איזה שנתיים בתוך הארון חחחלחח
לא כל כך, כל אחד והשריטה שלו.
להפך