6 תשובות
ילדותי אבל מי אני שאשפוט אם טוב לך אז למה לא
לא זה חמוד ומי אמר שבובות זה רק לילדים
אנונימי
קצת
לא כל כך
גם לי יש אבל אני לא משתמשת זה כבר איזה שנתיים בתוך הארון חחחלחח
גם לי יש אבל אני לא משתמשת זה כבר איזה שנתיים בתוך הארון חחחלחח
לא כל כך, כל אחד והשריטה שלו.
להפך
באותו הנושא: