4 תשובות
כו
כל אחד עושה מה שבא לו זה לא משנה כל כך
מאוד
אנונימי
לדעתי לא, וזה נורמאלי לגמרי מותר לך לאהוב מה שבא לך ולעשות מה שאת רוצה :)
באותו הנושא: