התחברות הרשמה

אוסף של בראץ בגיל 23 ילדותי?

13 במאי 2020, 20:27
בראץבובותגיל    
4 תשובות
כו
ר
רמידוידי69
כל אחד עושה מה שבא לו זה לא משנה כל כך
א
אניהמלך
מאוד
אנונימי
לדעתי לא, וזה נורמאלי לגמרי מותר לך לאהוב מה שבא לך ולעשות מה שאת רוצה :)
m
maסטיק meנטה
באותו הנושא:
עם מה שחקתם בילדות בבראץ' או ברבי?
בראץ או ברבי? עם מה שיחקתם יותר בילדות?
הזמנתי בראץ אני ילדותית? מה תחשבו אל אחת כזאת? בת 20
ברבי או בראץ?
יצאתי ילדותית שאני בת 23 וקניתי לי שתי בראץ?
זה ילדותי לראות ארתור בגיל 20?
מי אתם הכי אוהבים מבראץ כאילו איזה דמות? חחח וזה מוזר שאני רואה בראץ בגיל 15 כי החזירו את זה לווי או די
זה הגיוני בגיל 12 לראות בראץ?
האם זה ילדותי ללבוש אוברול כזה בגיל 20?
היה לכם בילדות/בכללי אוסף של משהו?
עד כמה ילדותית יצאתי שהזמנתי לי בראץ ואני בת 23?