10 תשובות
מזדהה ומצטרפת לשאלה.
תדברי איתם על זה ברצינות ותראי להם שאת אחראית
תנסה להראות שאתה אחראי ולנסות להתפשר על כלב קטן ותבטיח בלי סוף הבטחות...
שואל השאלה:
לא עבד לי שום דבר
וניסיתי את זה
לא עבד לי שום דבר
וניסיתי את זה
מה חחח למה להתפשר על כלב קטן? אם כבר מביאים כלב עדיף שהוא יהיה הכי טוב שיש לפי מה שהם רוצים. וגם אין הרבה כלבים קטנים לאימוץ.^^
יש לך מישהו מהמשפחה שגם רוצה כלב? אם כן אז תחפרי ביחד איתו על זה
שואל השאלה:
לא
לא
כלבים רוצים אחריות גדולה יכול להיות הורים שלך עסוקים והם לא יכולים לעזור לך בכלב ויש דברים שאת לא יכולה לעשות אותן לבדך אני מעדיף שעוד שנתיים שתגדלי קצת תגידי להם
ובהצלחה
ובהצלחה
^חחח מה זה יעזור שהיא תגדל, ואז תהיה לה רק שנה לטפל בכלב לפני שהיא הולכת לצבא וזאת גם התקופה הכי עמוסה כדי להתחיל את זה... אני ממליץ לך קודם כל להתחיל לצאת לטיולים בשעות שתצאי עם הכלב, וככה תראי להם שאת אחראית, את יכולה לחקור מאוד על כלבים ולבוא מוכנה לשאלות שיראו שאת רצינית, יכולה לעשות מצגת, יכולה להתחנן ולחפור, את יכולה להראות להם ממש את היתרונות החסרונות, להראול סרטונים חמודים של כלבים, לדבר עם אנשים שיש להם כלבים (ואם גם יש מישהו שבהתחלה ההורים לא רצו הכי טוב) וזה יראה להם שכולם ממש שמחים מזה, להראות להם כמה זה חשוב לך.
לפני שקיבלתי את הכלבה שלי אני ואח שלי במשך שנים התחננו לכלב ואני עוד פחדתי אבל עדיין רציתי בסוף עשינו איתם חוזה שאנחנו נטפל בכלב ונהיה אחראים עליו, את יכולה להראות להם שאת אחראית ולעשות את הדברים שהם מבקשים ממך לא לעשות חוזה אבל בכל זאת להראות שאת אחראית, אם בכל זאת הם מרשים לך ורוצים לקחת כלב לניסיון לא ממליצה לקחת לניסיון כי זה סתם להרגיל את הכלב למשפה שהוא עומד לאהוב ויכול להיות שאם זה יהיה לניסיון אז אתם לא תשאירו אותו ואז הוא ירגיש שזרקתם אותו מהבית שלו אז תגרמי להם להבין שאת מסוגלת להביא כלב ושאת אחראית ושאת אפילו לא צריכה ניסיון ושאת לגמרי מוכנה לזה ואם את לגמרי רוצה להפגין אחראיות את יכולה לנסות להבין מה זה כלב נגיד לקרוא הרבה דברים על כלבים או להיות מדי פעם עם כלב של חברה שלך או משהו וזהו, מקווה שעזרתי!
באותו הנושא: