14 תשובות
שואל השאלה:
אה ואני גם אובייסלי לא אוכלת ככ בריא
אנונימית
אל תתביישי בגוף שלך אף אחד לא צריך להסתכל עליו וגם אם כן בעיה שלו
תתחילי לאכול בריא
תעשי ספורט
ותזכרו שזה היה שווה את זה
בהצלחה :)
תלכי למאמן.. אבל זה גם קשור למבנה גוף לא בטוח שתוכלי בכלל
להתחיל לאכול בריא, לעשות הליכות גם מניסיון שלי עם חברים הרבה יותר כיף וגם תמיד כיף שיש מישהו שתומך בך ועוזר. גם באינטרנט יש הרבה אימונים ומתכונים של איך לאכול בריא
שואל השאלה:
אוף נו
אנונימית
נשמע לי כמו מלא תרוצים שאת אומרת לעצמך כדי לא ללכת תאמיני לי מנסיון אני שנאתי ספורט ובאיזה שהו שלב הבנתי שלא בריא לי הדרך חיים שלי
אז התחלתי להתאמן את האמת שהתחלתי בהתחלה בבית טאבטה וכאלה ואז עברתי לאימוני כוח בבית ולא חייב ישר ללכת על אגרסיבי וללכת למכון
ואני גם שונאת לרוץ וריצה דרך אגב זה אירובי אז את יכולה לעשות משהו אחר במקום שהוא גם אירובי
אני גם עכשיו עושה תהליך כזה אם את רוצה לשאול משהו אני פנוי בפרטי :)
רק שתדעי שרגליים עבות הכי יפה וסקסי !
שואל השאלה:
אין מצב בבית
זה באמת לא יקרה
לא רק שהחדר שלי ממש פיצי
אני לפעמים מגזימה ונתפסת לימים שלמים
ובתכלס כל מה שכן ניסיתי בבית ולא נהרס לא עשה שום שינוי
בגלל זה בכלל התחלתי עם המכון

וברצינות יש לי בעיה עם אוכל
אני לא אוכלת כמעט דברים בריאים
גם לא הרבה דברים לא בריאים
אוף נו
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שחלק מהאנשים אוהבים רגליים עבות וזה אבל אני באמת סובלת מזה
לא בקטע של יופי אפילו
זה פשוט לא נח לי ונמאס לי משה כבר ועל הדרך זה גם לא יפה
לפחות לדעתי
אנונימית
דבר ראשון אפשר להתאמן בסלון או במרפסת או משהו
דבר שני את נתפסת בגלל השרירים שלך לא רגילים את צריכה להתאמן ואז לסיים אימון להתמתח שוב ויום למחורת לקום שוב למרות שאת תפוסה ולהתאמן שוב ויום אחרי כבר לא יהיה לך כלום
אחותי מה זאת אומרת "להרגיש איך זה"? זה לא מרגיש שונה או משהו לא מרגישים כלום
עזבי אותך באמת שזה שטויות תתאמני בשביל הבריאות ובשביל להיראות טוב בכללי לא בשביל הרווח!
שואל השאלה:
זה מרגיש שונה תאמיני לי
אם את עם חצאית הרגליים לא מתחכחות אחת בשנייה ואפשר לרוץ בקלות ועוד מאתייםדהריפ
אנונימית