3 תשובות
אני אישית כן
הסטורי הקרוב שלי הוא ממש יומן אישי
אבל יש לי שם באמת רק 2 חברות הכי טובות
כן
דברים שלא באלי ש500 אנשים יראו ורק כאלה שאני מכירה וגם אם הם לא בהכרח מביכים אני מעלה לקלוז