התחברות
הרשמה
למה אנשים מפגינים כל הזמן בזמן האחרון?
קורונה מגפה בארץ יש הידבקות כמה טיפש אפשר להיות
5 באוגוסט 2020, 02:41
מצב רוח
חלומות
עייפות
בדידות
למה
2 תשובות
לאנשים יותר אכפת מזה שביבי יעוף ואז הם מתלוננים למה יש הדבקה גבוהה.
D
Desert Lover
כי הם חושבים שאם ביבי יעוף אז הקורונה תגמר
-
באותו הנושא:
אם ביפן אנשים משתמשים יותר ברכבות ממכוניות אז אם רוצים להפגין מפגינים על פסי רכבת?
למה בזמן האחרון אנשים הוסיפו את המשפט אין ידיד נאמן מכסף מזומן לכינוי?
למה בזמן האחרון רק אנשים עם כסף מתפרסמים?
בזמן האחרון אנשים אומרים לי שהשתניתי לרעה ואני לא מרגישה שזה נכון איך להתעלם מזה?
למה מלא אנשים אומרים לי בזמן האחרון שממש רזיתי ואני לא עשיתי שום דיאטה?
מה דעתכם על אותם מפגינים שמוחים להעלאת המודעות לחיי אנשים לבנים, כמו אלו שבסרטון המצורף?
מה העניין עם הקטע של "השואה התגלתה כמתיחה" ראיתי אנשים כותבים דברים כאלה בזמן האחרון
תוך כמה זמן קיבלתם תאריך לטסט אחרי ששילמתם אגרה?(אנשים שעשו טסט בזמן האחרון)
אם כבר אנשים יוצאים להפגין, למה לא מפגינים על יוקר המחיה ?!
למה אנשים לא מחבבים דתיים בזמן האחרון?
בזמן האחרון כל כך הרבה אנשים פוגעים בי ואני בוכה מכל דבר קטן איך להתגבר??