4 תשובות
ההורים!!! לא להיות אנורקסית!!!! זה מקלקל את הבריאות! תוכלי טוב... ואם את בררנית תנסי לקבוע פגישה עם תזונאי הוא יעשה לך תפריט שבועי!
זה כלום ואם את חושבת שאת תרדי ככה במשקל את ממש טועה, את רק תעלי.
תאכלי עכשיו משהו.
תאכלי עכשיו משהו.
ההורים שלך צודקים
לא מספיק בכלל
באותו הנושא: