3 תשובות
יכול להיות שזה מאחר לך
ולהיות שטוחה זה כיף לא כמונו עם שתיים גדולים ומציקים
ולהיות שטוחה זה כיף לא כמונו עם שתיים גדולים ומציקים
הכל טוב גם אני שטוחה רצח, אמנם קיבלתי מחזור אבל גם את זה קיבלתי בהסגר הכל טוב כל דבר בזמן שלו
לא, יש לך כנראה גדילה מאוחרת אני לא קיבלתי עד גיל 15 ועכשיו אני על הורמונים אז התחיל לי מחזור
באותו הנושא: