8 תשובות
במחשב לפעמים
התחלתי לשחק וורזון
אבל לא הרבה
שואל השאלה:
לא רק וור זון
איך אפשר שלא
בלק אופס 2 הכי טוב
change my mind
לא. זה משחק מדורדר.. הייתי משחק בראשונים
cod מובייל
משחק בwwii bo3 (תכלס 2 הכי טוב) ובmw2 (סטורי מוד)
לפעמים בוורזון אבל אני לא ממש מחשיב אותו לcod