8 תשובות
אחות אני איתך
אני איתך.
אני גם בת 13 ואני לא אוהבת את האף שלי------
אבל דיברתי על זה עם ההורים שלי ויכול להיות שכשאני אהיה גדולה יותר אני אעשה ניתוח אף או משהו
אני גם בת 13 ואני לא אוהבת את האף שלי------
אבל דיברתי על זה עם ההורים שלי ויכול להיות שכשאני אהיה גדולה יותר אני אעשה ניתוח אף או משהו
אנונימית
ונראלי שזה הדבר היחיד שגורם לי להתבייש ולהיות חסרת ביטחון-
אבל כשאני לא חושבת על זה אז פתאום יש לי ביטחון והכל-
אבל תקשיבי, אף אחד לא מסתכל על אף של אחרים.
זה משהו שאני הבנתי.
וגם אם יסתכלו, מה כבר יקרה? זה לא שיפסלו אותך בגלל האף שלך או משהו כזה (ואם כן הם אנשים מזוייפים ופשוט תעלימי אותם מהחיים שלך-הם יצטעו בסוף.)
אבל אני עושה ניתוח בשביל עצמי, כדי להרגיש שלמה עם עצמי כי בתכלס זה הדבר היחיד שאני מתביישת בו למרות שבאמת אף אחד לא מסתכל על זה ולאף אחד זה לא אכפת.
אבל כשאני לא חושבת על זה אז פתאום יש לי ביטחון והכל-
אבל תקשיבי, אף אחד לא מסתכל על אף של אחרים.
זה משהו שאני הבנתי.
וגם אם יסתכלו, מה כבר יקרה? זה לא שיפסלו אותך בגלל האף שלך או משהו כזה (ואם כן הם אנשים מזוייפים ופשוט תעלימי אותם מהחיים שלך-הם יצטעו בסוף.)
אבל אני עושה ניתוח בשביל עצמי, כדי להרגיש שלמה עם עצמי כי בתכלס זה הדבר היחיד שאני מתביישת בו למרות שבאמת אף אחד לא מסתכל על זה ולאף אחד זה לא אכפת.
אנונימית
תראי אני יכולה להגיד לך שאני בטוחה באף שלי אבל אני אתן לך עצה!!
אל תקשיבי לאף אחד שאומר לך משהו והעיקר שאת אוהבת אותו אז שאף אחד לא יוריד אותך!!
אם את באמת לא אוהבת אותן תחכי קצת ותעשי ניתוח!! זה לא בושה לעשות כשתגדלי
אל תקשיבי לאף אחד שאומר לך משהו והעיקר שאת אוהבת אותו אז שאף אחד לא יוריד אותך!!
אם את באמת לא אוהבת אותן תחכי קצת ותעשי ניתוח!! זה לא בושה לעשות כשתגדלי
אני בת 14 ובתוך שנה הוא השתנה מאף מוזר ומגעיל לאף שאני ממש אוהבת, הוא השתנה בקצת אבל האמת שזה הוסיף המון, הוא עוד ישתנה אני יודעת אבל עדיין כדאי לחכות עד שהוא יפסיק להשתנות, לנסות לאהוב את איך שהוא נראה, הוא ישתפר. וגם אם את לא אוהבת את איך שהוא נראה תמיד אפשר קצת לשנות עם איפור או ניתוח
אנונימית
שואל השאלה:
הוא באמת משתנה מגיל לגיל?
הוא באמת משתנה מגיל לגיל?
אנונימית
לא מגיל לגיל, אבל הוא משתנה הרבה בגיל ההתבגרות, ואצלי גם זה רק ההתחלה.
אנונימית
צר יותר.. על קצת למעלה..אצל כל אחד זה שונה
אנונימית
באותו הנושא: