9 תשובות
א.ניתוח
ב.לקבל את המצב
ב.לקבל את המצב
ניתוח אף
אפשר לסדר את זה בניתוח או שפשוט תקבלי את עצמך כמו שאת.. זה סך הכל אף
ניתוח פלסטי
שואל השאלה:
ניתוח בחיים לא
ניתוח בחיים לא
אנונימית
ניתוח,איפור,או להשלים עם העובדה שכל אחד צריך לאהוב את עצמו ולהישאא הוא במקום להוציא אלפי שקלים על איבר בפנים שפשוט בזכותו אנחנו אנחנו ולא בן אדם אחר,בכל אחד יש פגם אף אחד לא מושלם ולא הכל דבש ופשוט תסתפקי בו ותגידי לעצמך תמיד שאת יפה במקום להתעסק עכשיו בזה
ניתוח אף או לקבל את עצמך כמו שאת ולנסות לאהוב את זה
למרות שאני חושבת שאם יש משהו שמפריע לך ומוריד לך את הביטחון ואת יכולה לשנות אותו,לכי על זה ובגדולל
זה יעשה לך רק טוב
למרות שאני חושבת שאם יש משהו שמפריע לך ומוריד לך את הביטחון ואת יכולה לשנות אותו,לכי על זה ובגדולל
זה יעשה לך רק טוב
אנונימית
ניתוח אף .
גם לי יש
באותו הנושא: