10 תשובות
להיות ציני זה הדבר הכי טוב שיש
כן וכן
אנונימי
אני אוהבת בנים צינים
זה לא דבר רע, אבל באמת צריך לשים לב מתי זה כבר מוגזם ולא מתאים (מדברת כאחת שנחשבת מאוד צינית...)
אני מאוהבת באנשים צינים
לא דבר רע אבל כמובן שיש צורך להגביל... הכל עד גבול הטעם הטוב.
טוקיו זה למה את אוהבת אותי
שואל השאלה:
טוב אני אהיה ציני
נכון
מעולה