8 תשובות
להיות בדיכאון איזי
זה בא לבד וזה אופי.
אל תנסי להיות משהו שאת לא
את לא יכולה להפוך לאחת כזאת
זה או שאת צינית או שאת לא
Rip
בישראל 60 אחוז מהאנשים הם צינים כי זה התרבות, בארצות הברית זה שונה אז כניראה שהאופי שלך הוא מה40 האחרים
פשוט להיות
ליטרלי אני כאשר
להיות כמוני :)
סתם לא אל תהיי כמוני באמת שזה קשה ממש להיות אני
אל תהיי, רב האנשים לא יתחברו אלייך. מניסיון.