8 תשובות
להיות בדיכאון איזי
זה בא לבד וזה אופי.
אל תנסי להיות משהו שאת לא
אל תנסי להיות משהו שאת לא
את לא יכולה להפוך לאחת כזאת
זה או שאת צינית או שאת לא
זה או שאת צינית או שאת לא
בישראל 60 אחוז מהאנשים הם צינים כי זה התרבות, בארצות הברית זה שונה אז כניראה שהאופי שלך הוא מה40 האחרים
פשוט להיות
ליטרלי אני כאשר
להיות כמוני :)
סתם לא אל תהיי כמוני באמת שזה קשה ממש להיות אני
סתם לא אל תהיי כמוני באמת שזה קשה ממש להיות אני
אל תהיי, רב האנשים לא יתחברו אלייך. מניסיון.
באותו הנושא: